Less than one week to go

Mindre än en vecka kvar tills jag går i vattnet i Vansbro igen! Det känns både nervöst och roligt. Det blir tredje gången jag simmar vansbrosimningen. Jag har simmat 2012, 2013 och 2015. I år har jag även tänkt att simma två sträckor. Först 3 km på lördagen och sedan kortsimmet på söndag som är 1 km.
 
Veckans träning har gått bra. Fyra pass med stort fokus på simning blev det helt enligt planerna. Kroppen känns lite sliten efter några veckor av hårdare träning. Så planen är att lätta på träningen under nästkommande vecka för att vara i bästa möjliga slag till helgens lopp. 
 
Jag är glad över att jag kan träna så pass bra som jag gör och att min rygg som har tendens att krångla ibland (gammal idrottskada) inte känns av alls. Nu laddar jag batterierna ytterligare med att kolla på fotbolls EM. Hoppas ni också haft en bra helg!
 
 
Kram på er!
1
Isabelle

Lycka till på Vansbrosimningen!

Svar: Tack så mycket! Kram :)
Idrottstjejen